اجتماعی

هفته سخت پیش روی صنعت برق/ احتمال بازگشت خاموشی‌ها

خبرمهم: سخنگوی صنعت برق گفت: هفته پیش رو با افزایش حدود ۵ هزار مگاوات مصرف برق روبرو خواهیم بود که هفته ای بسیار سخت برای صنعت برق است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، ” مصطفی رجبی مشهدی ” روز جمعه در یک پیام تصویری افزود: امروز که روز جمعه و تعطیلی است میزان مصرف نسبت به روزهای عادی با کاهش همراه است.
وی ادامه داد: اما شرایط دمایی به گونه ای است که در برخی استان ها با افزایش مصرف روبرو شده ایم که سبب شده نیاز مصرف امروز به ۵۸ هزار مگاوات برسد
سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: براین اساس نیاز به همکاری همه مشترکان به خصوص مشترکان عمده صنعتی است تا بتوان این شرایط را پشت سرگذاشت.
رجبی مشهدی گفت: به طور قطع اگر همکاری ها با صنعت برق تداوم یابد و مردم نیز همانطور که همواره با صنعت برق همراه بوده و رعایت می کنند و بخش اداری نیز با توجه به تعطیلی شنبه و یکشنبه نسبت به خاموشی وسایل سرمایشی و موارد غیر ضروری اقدام کنند بدون خاموشی برنامه ریزی شده سپری شود.
وی ادامه داد: طبق پیش بینی ها هفته پیش رو با افزایش حدود ۵ هزار مگاوات روبرو خواهیم شد که هفته بسیار سختی برای صنعت برق است و امیدمی رود با همکاری همگانی بتوان بدون خاموشی برنامه ریزی شده این شرایط را پشت سرگذاشت.
سخنگوی صنعت برق افزود: اکنون شبکه برق کشور در شرایط پایدار قراردارد و هیچ خاموشی برنامه ریزی شده نداشته ایم.
روز گذشته و در آخرین روز تیرماه مصرف برق مجدد روند افزایشی به خود گرفت به گونه‌ای که مصرف برق بیش از سه هزارمگاوات از روز چهارشنبه بیشتر بود./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا