اجتماعیسلامت

چرا مدیریت “خیز پنجم کرونا” در مازندران دشوار شد؟

خبرمهم: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اشغال تمام بخش‌های بیمارستانی مازندران با شیوع بسیار بالای ویروس هندی کرونا "دلتا" در این استان خبر داد و گفت: تعطیلات پایان هفته و تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز مشکلی دوچندان برای مدیریت کرونا در استان مازندران شده است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر سید عباس موسوی، با بیان اینکه وضعیت موج پنجم همه‌گیری کرونا در استان بسیار وخیم است، گفت: ۱۷۶۱ بیمار مشکوک به کرونا هم اکنون بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.
وی تصریح کرد: موج بزرگی از عادی‌انگاری‌ها و کاهش شدید سطح رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در استان شاهد هستیم بطوری که پیک پنجم کرونا تمام بخش‌های بیمارستانی مازندران را اشغال کرده و وضعیت استان را به سمت بحرانی شدن کشانده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعطیلات پایان هفته و تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز را مشکلی دوچندان برای مدیریت کرونا در استان مازندران دانست و افزود: مردم دیگر توجهی به هشدارها و توصیه‌های پزشکی و بهداشتی ندارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: برای برون رفت از این بحران هموطنان باید در خانه بمانند چرا که خانه هایشان امن‌ترین مکان برای دفاع در مقابل کروناست./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا