اجتماعیسلامت

آماده‌باش بیمارستان‌ها در تهران / فعالیت مطب‌ها و مراکز واکسیناسیون در تعطیلات ۶ روزه

خبرمهم: فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران ضمن اعلام آماده باش بیمارستانها در استان تهران جهت پذیرش بیماران کرونایی، در عین حال به تعطیلات شش روزه تهران و البرز اشاره و تاکید کرد: مراکز بهداشتی، درمانی، مراکز واکسیناسیون کرونا، بخش های درمانی خصوصی و مطب ها شامل این تعطیلات نخواهند بود.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، علیرضا زالی در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی شش روزه در استان تهران و البرز از فردا گفت: با توجه به شرایط جدیدی که در استان تهران اجرایی خواهد شد و تعطیلات یکپارچه دستگاه های دولتی، بانک ها و … در این جلسه هماهنگی های لازم صورت گرفت. همچنین هماهنگی با نیروی انتظامی برای کنترل مبادی خروجی تهران انجام شد به شکلی که پلاک های بومی دو استان تهران و البرز ممنوعیت خروج از این استان دارند و همچنین ورود پلاک های غیر بومی به دو استان تهران و البرز نیز ممنوع خواهد بود و نظارت بر ترددها در این ایام با شدت بیشتری انجام خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه تهران میزان بستری بالایی دارد هماهنگی شد تا بیمارستان ها و مراکز درمانی آمادگی لازم برای پذیرش بیماران کرونایی را داشته باشند و در آماده باش باشند. بر اساس بخشنامه ای که ابلاغ شده است مراکز درمانی و بهداشتی به ویژه مراکزی که واکسیناسیون را انجام می دهند شامل این تعطیلات نیستند و در این ایام فعالیت خواهند کرد. به این ترتیب تمامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این ایام شش روزه تعطیلی فعالیت خواهند داشت.
وی ادامه داد: در مورد مطب ها، مراکز درمانی، آزمایشگاه ها و رادیولوژی ممکن است با توجه به اینکه بیمارستان ها درگیر پذیرش بیماران کرونایی هستند، مردم به این مراکز مراجعه کنند. لذا این تعطیلی شامل این بخش ها و بخش های درمانی خصوصی نخواهد بود و مطب ها در این ایام فعال خواهند بود./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا