اجتماعی

پلیس تکذیب کرد؛ جریمه های رانندگی گران نشده است

خبرمهم: اخباری از افزایش نرخ جریمه رانندگی با جدول نرخ‌های جریمه‌های جدید در فضای مجازی منتشر شده است که پلیس راهور آن را تکذیب و این ارقام مندرج این جدول را غیر واقع اعلام کرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، پلیس راهنمایی و رانندگی افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی سال ۱۴۰۰ در فضای مجازی را تکذیب کرد و جدول منتشر شده را غیر واقعی اعلام کرد.
سرهنگ “عین اله جهانی” معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: در فضای مجازی جدولی به عنوان نرخ جدید جریمه‌های رانندگی سال ۱۴۰۰ منتشر شده است که به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند نرخ جریمه‌های رانندگی در سال ۱۴۰۰ تغییری نداشته و نرخ جریمه‌های رانندگی در سال ۱۳۹۹ همچنان برقرار است.سرهنگ جهانی اظهار داشت: آنچه برابر قانون برای سال جاری پیش بینی شده است، مبلغ جریمه تخلفات رانندگی به میزان ۵ درصد برای کمک به سازمان بهزیستی کشور افزایش پیدا کرده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا بیان داشت: به عنوان مثال جریمه “توقف در محل ایستادن ممنوع” مبلغ ۴۰ هزار تومان بوده که با احتساب ۵ درصد می‌شود ۴۲ هزار تومان، در حالیکه در جدولی منتشر شده چیزی دیگری درج گردیده است که به هیچ عنوان صحیح نمی‌باشد. /رکنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا