اجتماعی

آغاز ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان کلاس اول از امروز

خبرمهم: ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان کلاس اول از امروز یکم خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان کلاس اول از یکم خرداد آغاز می‌شود و تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت

فرحنازقائد امینی با بیان اینکه نوبت و ساعت حضور والدین برای ثبت نام از طریق سامانه مشخص می‌شود، گفت: اولیای دانش آموزان می‌توانند مدارک مورد نیاز ثبت نام دانش آموزان را در این سامانه بارگذاری کنند و نیاز به حضور خانواده‌ها در مدارس نیست.

وی افزود: زمان شـروع فرایند ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی اول خرداد و پایه هفتم اول تیر است و زمان ثبت‌نام پایه دهم نیز پس از تکمیل روند فرایند هدایت تحصیلی متعاقبًا اعلام می‌شود.

قائدامینی افزود: ثبت نام دانش آموزان میان پایه و مـدارس دوره‌ی دوم ابتـدایی، بدون حضور اولیا انجام می‌شود که لازم است والدین و مدیران مدارس به این مهم توجه داشته باشند.

با الکترونیکی شدن ثبت نام دانش آموزان از تجمع خانواده‌ها در مدارس خودداری خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اعلام شرایط سنی نوآموزان پایه اول ابتدایی برای ثبت‌نام در مدارس، گفت: تمامی متولدین نیمه دوم سال۱۳۹۳ و نیمه اول سال۱۳۹۴ و منحصراً متولدین روز اول مهر ۱۳۹۴ و یا قبل از آن به شرط آن‌که سن آن‌ها از حداکثر سن مقرر در آیین‌نامه اجرایی مدارس بیشتر نباشد، می‌توانند برای سال تحصیلی آینده در پایه اول ابتدایی ثبت‌نام کنند.

خانم قائد امینی گفت: کلاس اولی‌ها قبل از ثبت نام قطعی باید سنجش تحصیلی خود را انجام دهند که این سنجش از هفته دوم خرداد در پایگاه‌های سنجشی که از طرف مدرسه معرفی خواهد شد، انجام می‌شود./صداوسیما

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا