اجتماعی

واکنش بهنوش بختیاری به توهین مجری «من و تو» + فیلم

خبرهای فوری: خانم بازیگر نسبت به حرف‌های توهین‌آمیز مجری شبکه من و تو واکنش نشان داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، بهنوش بختیاری در پاسخ به توهین‌ مجری  شبکه من و تو توضیحاتی ارائه داد و گفت هدف او از این کار ایجاد اختلاف بین مردم ایران است.

ماجرا از این قرار بود که بختیاری در پی بارندگی‌های اوایل امسال و جاری شدن سیل در برخی مناطق کشور به یکی از استان‌های سیل‌زده سفر کرد. پس از انتشار تصاویری از او در فضای مجازی،  سالومه سیدنیا معروف به سالی، مجری شبکه من و تو در صفحه توییترش پستی منتشر کرد و خطاب به او نوشت: «نیشت رو ببند!» و این جمله توهین‌آمیز را ضمیمه عکس خانم بازیگر کرد.

در ادامه توضیحات بهنوش بختیاری را می‌شنوید.


[irp posts=”14522″ name=”توهین مجری شبکه «من و تو» به بهنوش بختیاری + عکس”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۹ دیدگاه ها

  1. سلام
    یک هنرمند خوش تیپ ومجذوب ک تودل جوونا راه داره همینکه رفته تواون گل ولای واقعا لایک داره حالا بماربطی نداره ک برای خودنمایی رفته یا کمک چرا امثال من نرفتیم و کنار شومینه لم دادیم و پستهارونگاه میکنیم تافقط نظر بدیم حالا یکی از دور کمک می کنه یکی مثل بهنوش جون میره تو اون حال و هوا تا از نزدیک درک کنه ماحق نداریم کسی رو مسخره کنیم کسی مثل سالومه جون که صورتش مثل گوشت چرخ کرده میمونه و بیرون از ایران حق نداره کسی رو زیرسوال ببره واقعا خجالت داره و انشالله تکرارنکنه

  2. اگه بهنوش بختیاری آزادی اونا رو داشت از سالومه بدتر می آمد بیرون …بعید نیست شاید حتی لخت …حالا …به اون میگه تن و بدنشو نشون میده…!!!

  3. اینها همه یک مشت خودفروخته هستند که دیگه دستشون برای مردم ایران رو شده اینا شرف و غیرت و وطنشونو فروختن به یه مشت دلار سعودی و امریکایی

    1. لزوما هرکی از ایران رفته برا پول نرفته! برای زندگی بهتر رفته بعدم این به ما ربطی نداره که چرا کسی از ایران رفته! اگه ما که موندیم ادم خوب هاییم و اونایی که رفتن ادم بدا، پس چرا وضع زندگی، شعور فرهنگ هامون انقدر متفاوته؟! ما خودمون باید پیشرفت کنیم هیچکس به جز خودمون ایرانیا (حتی بعضی از اونایی که رفتن) دلش واسه ایران نمیسوزه بقیه‌ میخوان از مون سواری بگیرن!
      ولی واقعا حرکتی زشتی بود منم قبول دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا