اجتماعی

تعطیلی بوستانهای شهریار در روز طبیعت/اعمال قانون برای متخلفان

خبرمهم: فرماندار شهرستان شهریار ضمن درخواست از شهروندان برای پرهیز از دورهمی و تجمع در روز طبیعت و صبوری برای در خانه ماندن از تعطیلی بوستانهای شهریار در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  نوراله طاهری ، در تشریح آخرین وضعیت شهرستان شهریار به لحاظ شیوع کرونا ویروس و محدودیت‌های روز طبیعت در این شهرستان گفت: بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا فهرست شهرهای قرمز و نارنجی به روز رسانی شد و با توجه به آمار افراد بستری در مراجع درمانی شرایط هشدار کرونایی نارنجی برای شهرستان شهریار اعلام شده است.

وی افزود: تمامی محدودیت‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از ۱۰ فروردین ماه در شهرستان شهریار اعمال شده است که بر همین اساس مسافرت “از” و “به” شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است. منع تردد شبانه از ساعت ۲۲  الی ۳ بامداد در تمام شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی ادامه دارد و در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ مشمول محدودیت می‌شوند. همچنین هر خودروی غیربومی که در شهرهای قرمز و نارنجی تردد داشته باشد در هر ۲۴ ساعت یک بار جریمه خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعا تا زمانی که واکسیناسیون به طور جامع انجام گیرد، به جز همکاری و همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی راه حل دیگری برای کنترل شیوع کرونا وجود ندارد ، از این رو از مردم عزیز شهرستان تقاضا داریم همچون گذشته با جدیت و توجه بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد: در روز طبیعت دورهمی و تجمع در کلیه مراکز تفریحی و گردشگری به همراه بوستانها در سطح شهرستان شهریار ممنوع است و اعمال قانون برای متخلفان انجام خواهد شد؛ از همه شهروندان درخواست می‌شود همچون گذشته صبورانه در جهت حفظ سلامت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار قرار دهند تا با مشارکت و همکاری آنها از این شرایط سخت عبور کنیم. قطعا در خانه ماندن در روز طبیعت می‌تواند مشارکتی مؤثر برای قطع زنجیره کرونا ویروس باشد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا