اجتماعی

کار تشریح جسد آزاده نامداری به پایان رسید/ هیچ نشانه‌ای از بارداری در رحم مشاهده نشد

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران  : جسد آزاده نامداری به سالن تشریح کهریزک رفت. در حال حاضر تشریح تمام شده است و ما کالبد گشایی را به اتمام رسانده ایم و نمونه های لازم را برداشته و به آزمایشگاه ارسال کرده ایم و از امروز کار آزمایشگاه شروع می‌شود.

بنده باردار بودن خانم نامداری را کاملاً تکذیب می‌کنم. بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی که توسط کارشناسان پزشکی قانونی انجام شد هیچ آثاری از بارداربودن به دست نیامد.

رحم و ضمائم رحم ایشان در اندازه طبیعی و فاقد هرگونه محصول حاملگی بوده است. هیچ گونه آثار جراحت و ضرب و شتم در کالبد شکافی ظاهری دیده نشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری که از خانه خانم نامداری مقداری قرص کشف شده و آیا آن قرص‌ها نشانی بر خودکشی او بوده است گفت: این موارد باید پس از بررسی آزمایش ها مشخص شود. زمان اعلام نتایج کاربرد شکافی آزاده نامداری  خارج از نوبت قرار گرفته و سعی می‌کنیم به صورت سریع تر کار خود را انجام دهیم و نتایج را در اختیار مرجع قضایی قرار دهیم

اعلام نتیجه بستگی به نوع آزمایش ها دارد نمی‌توان  زمان مشخصی را برای آن در نظر گرفت. در بدو معاینه و کالبدگشایی هیچ گونه اظهار نظری درباره نوع ماده نمی‌دهیم، آزمایش‌ها را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به جواب سوالات برسیم .اظهار نظر درباره نوع ماده یا داروی مصرفی در حال حاضر زود است و باید ابتدا نتایج گرفته شود و سپس به مرجع قضایی اعلام کنیم آیا در نمونه ها دارو و مواد مخدر کشف شده است یا خیر، در حال حاضر پیش از اعلام نتایج هیچ اظهار نظری نمی‌کنیم./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا