اجتماعی

فعالیت مدارس کشور تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد

خبرمهم: مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم فعالیت مدارس کل کشور تا ۲۸ اسفندماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، این مرکز در این اطلاعیه آورده است: جریان آموزش در سال تحصیل جاری با سخت کوشی معلمان، همراهی دانش آموزان و مشارکت خوب اولیای آنان در بسترهای تعریف‌شده آموزشی و پرورشی نظیر شبکه آموزش دانش‌آموزی«شاد»، آموزش های تلویزیونی و ارائه بسته‌های آموزشی در حال انجام و پیگیری است.

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: این آموزش در ایام پایانی سال به قوت خود ادامه خواهد یافت و تمامی مدارس کشور طبق برنامه زمان‌بندی و تقویم آموزشی و اجرایی وزارت آموزش‌ و پرورش تا ۲۸ اسفندماه، فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را ارائه خواهند داد.

همچنین در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است:  از معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان درخواست می‌شود تا اخبار و اطلاعیه‌های وزارت آموزش‌ و پرورش را صرفاً ازطریق پورتال اطلاع‌رسانی این وزارتخانه پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پیشتر گفته بود: در ایام نوروز ۱۴۰۰ فعالیت آموزش مجازی دانش‌آموزان تعطیل و برنامه خلاقانه عید، هنر و داستان جایگزین تکالیف سنتی و مشق عید می‌شود./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا