اجتماعی

نخستین محموله واکسن کرونا ۲ روز دیگر وارد کشور می‌شود

خبرمهم: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از انتقال نخستین محموله از واکسن‌های کرونا به کشور از مبدا روسیه در روز پنج شنبه (١٦ بهمن‌ماه) خبر داد و گفت: هواپیمایی ماهان واردات نخستین محموله واکسن‌های کرونا به کشور را بر عهده دارد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  «محمد حسن ذبیخش» روز سه شنبه افزود: قرار است واکسن های کرونا با سه پرواز وارد کشور شود که نخستین آن پس فردا انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت راه و شهرسازی روز پنج شنبه اولین مرحله از واردات واکسن‌ روسی کرونا با همکاری شرکت هواپیمایی ماهان از مبدا روسیه و وارد کشور می شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: برای بارگیری و انتقال باقی واکسن های خریداری شده نیز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان روز پنجشنبه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین می‌نشیند و واکسن‌ها تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌شود، این پرواز از مبدا روسیه حدود ۴ ساعت به طول خواهد انجامید و همه تمهیدات لازم برای لجستیک این واکسن ها اندیشیده شده و فراهم است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تأکید کرد: وزارت راه بر موضوع حمل این واکسن ها نظارت دارد و از مقدار خریداری شده بی اطلاع است.  /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا