اجتماعی

تذکر پلیس به ۱۵۶ هزار وسیله نقلیه در ۴۸ ساعت گذشته/ ۵ هزار خودرو جریمه کرونایی شدند

خبرمهم: رئیس پلیس راهور ناجا درباره جزئیات برخورد با رانندگان متخلف محدودیت‌های کرونایی توضیحاتی داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا با حضور در عوارضی آزادراه تهران-شمال درباره آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید اظهار کرد: بعد از ابلاغ ستادملی مقابله با کرونا در اول آذرماه، همکاران ما در هزار و ۸۸۱ نقطه در ورودی و خروجی شهر‌ها مستقر شدند.

وی ادامه داد: من باید از ملت فهیم ایران تشکر کنم، زیرا ما در تمامی محور‌ها شاهد کاهش تردد بودیم و خوشبختانه تمامی مردم همکاری می‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به حدود ۱۵۶ هزار وسیله نقلیه تذکر دادیم که ۱۱۰ هزار مورد تمکین کردند و ۵ هزار خودرو هم جریمه شدند.

سردار هادیانفر بیان کرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود انجام وظیفه می‌کند، همچنین دوربین‌های پلیس از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح فعال هستند و اعمال قانون می‌کنند.

وی تاکید کرد: تاکنون گزارشی از تنش بین رانندگان و پلیس به ما واصل نشده است و همکاری‌ها ادامه دارد، در استان‌هایی همچون خراسان رضوی و اصفهان هم مردم محدودیت‌های کرونایی را رعایت کرده‌اند، البته اصفهان کمترین میزان تردد را داشته است.

سردار هادیانفر ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که در کنار کادر سلامت جلوی شیوع کرونا را بگیریم و با پیامک‌های اخطار رانندگان را ملزم به رعایت کنیم./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا