اجتماعی

فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد

خبرمهم: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فردا سه شنبه ۱۸ شهریور ماه سال جاری پایان می پذیرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، بر اساس سازمان سنجش آموزش کشور از ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۵ شهریور ماه سال جاری کلید سئوالات و پاسخنامه کلیه رشته‌های امتحانی آزمون ارشد در سایت این سازمان منتشر شد.

همچنین با توجه به جابجایی کلید سئوالات ۳۴ تا ۶۳ کد رشته امتحانی ۱۳۵۹ در این آزمون، نمرات تصحیح شده و کارنامه برای داوطلبان این رشته در سایت سنجش آموزش کشور منتشر شد و این موضوع با ارسال پیامک به کلیه داوطلبان این رشته اطلاع‌رسانی شده است.

 آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون روز پنج‌شنبه، ۱۳ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

طبق آخرین آماری که از سوی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ بیش از ۳۲ هزار و ۵۵۲ داوطلب در آزمون ارشد ۹۹ انتخاب رشته کردند و تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شدند.

مجازین آزمون ارشد تا فردا سه‌شنبه، ۱۸ شهریورماه می‌توانند نسبت به ثبت کد رشته‌محل‌های انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کد رشته‌محل) و تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا