اجتماعیفرهنگی

پایان رقابت بیش از ۳۲۱ هزار داوطلب ارشد در اولین روز برگزاری آزمون

خبرمهم: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که اولین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بدون هیچ تاخیری در تمامی حوزه‌های امتحانی برگزار شد، گفت: امروز پیامکی را به منظور نظرسنجی از نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی به داوطلبان ارسال خواهیم کرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، فاطمه زرین‌آمیزی ، گزارشی از روند برگزاری اولین روز آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ ارائه داد و گفت: این آزمون از ساعت ۸ و نیم صبح امروز در ۸۰ شهرستان کشور به صورت همزمان برگزار شد و خوشبختانه تاکنون گزارشی از تخلف در آزمون ارائه نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ تعداد ۶۴۷ هزار و ۵۵۴ داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۵۱۴ هزار نفر آنها موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شدند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ طی سه روز متوالی یعنی تا شنبه ۱۸ مرداد ماه برگزار می‌شود، گفت: تعداد ۳۲۱ هزار و ۵۰۴ داوطلب برای رقابت در ۳۳ رشته امتحانی در صبح امروز در جلسه آزمون شرکت کردند.

زرین همچنین با تاکید بر این که تمامی پروتکل‌های بهداشتی آزمون کارشناسی ارشد امروز اجرا شد، گفت: آزمون امروز سر موعد مقرر بدون هیچ تاخیری در تمامی حوزه‌ها برگزار شد و بعد از برگزاری آزمون با ارسال پیامکی به داوطلبان در خصوص نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظرسنجی انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد دهه دوم شهریور و نتایج نهایی آن نیز اواخر مهر اعلام می‌شود./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا