اجتماعیاقتصادیفرهنگی

استخدام دانش‌آموزان شین‌آباد در آموزش و پرورش/ثبت نام ۳۴۰ هزار فرهنگی برای مسکن

خبرمهم: وزیر آموزش و پرورش از انجام مراحل اداری استخدام دانش‌آموزان شین‌آباد در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی دستخط درباره وضعیت دانش آموزان  شین آبادی گفت: الحمدالله مراحل درمانی آنها انجام شده، اینها علاقه‌مند بودند استخدام شوند که با هماهنگی سازمان امور اداری و استخدامی مسئله استخدام این عزیزان را هم حل کرده‌ایم و الان منتظر اعلام توافق سازمان برنامه و بودجه برای تامین منابع هستیم تا ان‌شاالله این کار انجام شود.

وی همچنین از لغو امتیاز هفت مدرسه مهم تهران در شورای نظارت بر مدارس غیرانتفاعی تهران طی ۳-۲ هفته گذشته خبر داد و این را هم گفت: حدود ۱۱ درصد مدارس و دانش آموزان ما غیرانتفاعی هستند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین بااشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور گفت: براساس وضعیت استانها، اگر وضعیت قرمز بود به صورت غیرحضوری این کار را انجام می دهیم، اگر زرد بود، ترکیبی این کار را انجام می دهیم و اگر سفید بود مانند شرایط قبل خواهد بود. بنابراین «وضعیت» دخالتی در ۱۵ شهریور ندارد.

وی به خانواده های دانش آموزان اطمینان خاطر داد که نیازی نیست خودشان را به زحمت بیندازند. ما مراقب سلامت بچه ها هستیم. اگر نگران سلامت هستند ما تابع محض تصمیم گیران سلامت کشور هستیم. اگر امکان آموزش حضوری نباشد غیرحضوری این کار را انجام می دهیم و حتماً تضمین می کنیم کار آموزش با کیفیت خوبی انجام شود

وزیر آموزش و پروش درباره مسکن فرهنگیان هم گفت: اعلام کردیم که هر فرهنگی که خانه ندارد اعم از شاغل و بازنشسته ثبت‌نام کند. حدود ۳۴۰ هزار نفر در کل کشور ثبت نام کردند. ان شاالله اتفاق خوبی در مسکن فرهنگیان هم بیفتد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا