اجتماعیبین المللیسلامت

گدایی کرونایی هم از راه رسید

خبرمهم: تغییر رفتاری که انتشار ویروس کرونا با خود به همراه آورده بر رفتار متکدیان نیز تاثیر قابل توجهی گذاشته است، به نحوی که بعد از شیوع ویروس کرونا سبک و سیاق فعالیت این افراد نیز از گدایی فیزیکی به گدایی الکترونیکی تغییر یافته و می‌توان آن را گدایی کرونایی نامید.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، ویروس کرونا جهان را به مکان متفاوتی تبدیل کرده است. تغییر رفتاری که انتشار ویروس کرونا با خود به همراه آورده بر رفتار متکدیان نیز تاثیر قابل توجهی گذاشته است، به نحوی که بعد از شیوع ویروس کرونا سبک و سیاق فعالیت این افراد نیز از گدایی فیزیکی به گدایی الکترونیکی تغییر یافته و می‌توان آن را گدایی کرونایی نامید.

رسانه‌های اردنی خبر دادند، شبکه‌های اجتماعی فعال در این کشور از فیس‌بوک گرفته تا مسنجر و واتس‌اپ مملو از صفحات افرادی شده که به اشکال مختلف از مردم درخواست کمک نقدی می‌کنند و با انتشار فاکتور هزینه‌های بیمارستان یا قبض برق و آب از مردم می‌خواهند آن را برایشان پرداخت کنند.

مسئولان اردنی به مردم هشدار دادند، گرچه شرایط قرنطینه عرصه زندگی را بر بسیاری از مردم تنگ کرده است، اما نسبت به پدیده تکدی الکترونیکی که طی چند ماه گذشته رواج بسیاری یافته هوشیاری بیشتری به خرج دهند./اعتمادآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا