استانیتهرانحوادث

لحظات سخت ۱۰ زن و مرد در آتش سوزی شرق تهران

خبرهای فوری: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در ساختمان هفت طبقه در شرق تهران و نجات جان ده زن و مرد ساکن در ساختمان خبر داد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، درخصوص حادثه آتش سوزی در ساختمانی در شرق تهران گفت: در ساعت ۱۰:۴۸ یک فقره حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: اطلاعات و اخبار اولیه حکایت از آن داشت که یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان رسالت خیابان استاد حسن بنا دچار حریق شده است که بلافاصله مأموران آتش نشانی از ۳ ایستگاه به همراه تشک نجات و نردبان به محل اعزام شدند.

ملکی گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که حادثه در ساختمان ۷ طبقه ۱۴ واحدی و در طبقه دوم در واحد ۱۰۰ متری رخ داده و در حال گسترش به سایر بخش‌هاست که دود زیادی نیز در راه پله وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: براساس اعلام اهالی مشخص شد که کسانی در داخل ساختمان محبوس هستند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش مشغول خارج کردن بقیه افراد شدند.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ نفر از افراد حاضر در ساختمان که ۵ زن و ۵ مرد بودند از طریق نردبان هیدرولیکی و راه پله‌های ساختمان خارج شدند و هر ده نفر تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی با اشاره به این مطلب که یک نفر که دچار دودگرفتگی شدید شده بود به بیمارستان منتقل شد گفت: این عملیات در ساعت ۱۲ به پایان رسید.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا