اجتماعیاستانیحوادث

علت فوت آسیه پناهی «بیماری حاد قلبی» است

خبرمهم: مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه علت فوت آسیایی پناهی (پیرزن آلونک‌نشین شهرک فدک کرمانشاه) را بیماری‌های قلبی اعلام کرد و گفت: علت فوت این خانم بیماری حاد قلبی بوده و در اثر اسپری فلفل نبوده‌است.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، ۳۰ اردیبهشت‌ماه امسال مأموران اجرائیات شهرداری استان کرمانشاه خانه آسیه پناهی، زن آلونک‌نشین در انتهای شهرک فدک را به دلیل ساخت‌وساز غیرقانونی در حریم فضای سبز و برق فشارقوی تخریب کردند.

پس از تخریب آلونک، آسیه پناهی برای انتقال به کمپ «چشمه سفید» در جنوب شهر، سوار خودروی اجراییات می‌شود اما در مسیر انتقال جان خود را از دست داد.

مرگ این پیرزن کرمانشاهی واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌های داخلی و خارجی به همراه داشت که بر اساس دستورهای مقام‌های کشوری مشخص‌شدن علت دقیق فوت آسیه پناهی، توسط پزشکی قانونی در اولویت قرار گرفت.

سلیم‌خانی، مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، علت اصلی مرگ آسیه پناهی را اعلام کرد.

وی بر اساس آزمایشات شده در پزشکی قانونی علت فوت آسیایی پناهی(پیرزن آلونک‌نشین شهرک فدک کرمانشاه) را بیماری‌های قلبی اعلام کرد و گفت: این پرونده از آنجا که مهم بود در اسرع‌وقت بررسی شد، پس از بررسی پرونده مشخص شد که علت فوت این خانم بیماری حاد قلبی بوده و در اثر اسپری فلفل نبوده است.

مدیر کل پزشکی قانونی ادامه داد: اگر رابطه سببیت بین استرس و بیماری قلبی را به دستگاه قضا از ما بخواهد بررسی و در کمیسیون اعلام خواهیم کرد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا