اجتماعیاستانیسلامتفرهنگی

ضدعفونی تمامی حوزه‌های امتحانی آزمون سراسری

خبرمهم: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر برگزاری امتحانات نهایی و آزمون سراسری با حداکثر مراقبت‌های بهداشتی در استان تاکید کرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، محمد ابراهیم الهی تبار صبح امروز سه‌شنبه ۶ خرداد در نشستی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان نهاد‌های نظامی و کادر بهداشتی استان تشکیل شد، گفت: آموزش و پرورش لازم است که به خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای حضور در ۱۴۵حوزه امتحانی استان اطلاع‌رسانی و اطمینان بخشی را داشته باشد.

معاون استاندار کرمانشاه از ضدعفونی تمامی حوزه‌های امتحانی با کمک و همراهی دستگاه‌های نظامی و درمانی استان خبر داد و اظهار داشت: می‌طلبد خانواده‌ها نیز آمادگی و آموزش‌های لازم را برای مراقبت بهداشتی به دانش آموزان داشته باشند.

الهی تبار بیان کرد: ضدعفونی مدارس باید به صورت مستمر و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی صورت پذیرد و خانواده‌ها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه طی سخنانی از آمادگی اداره کل آموزش و پرورش استان در جهت برگزاری  امتحانات پایان سال در استان خبر داد و گفت: با توجه به تاکید استاندار محترم در این خصوص و نیز اهمیت موضوع تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

او افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های استان و نیز حمایت‌های مجموعه استانداری مشکل خاصی در خصوص وجود ندارد‌ و آماده برگزاری این فرآیند در موعد مقرر هستیم./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا