اجتماعیاستانیاصفهانتبریزتهرانخراسانفارسقممازندران

کرونا موظف است به مردم کاری نداشته باشد!

خبرمهم: ویروس کرونا بدین‌ وسیله موظف است به کارمندها و کارگرها و سایر اقشار حاضر در صحنۀ ادارات و مراکز اقتصادی کاری نداشته باشد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، رویا صدر پروتکل بهداشتی کرونایی؛در راستای تصمیمات انجام شده در هفته اخیرویروس کرونا بدین‌ وسیله موظف است به کارمندها و کارگرها و سایر اقشار حاضر در صحنۀ ادارات و مراکز اقتصادی کاری نداشته باشد.
مردم عزیزمان باید برای رفتن به محل کار، بجای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، حتی‌المقدور طی‌الارض کنند.
مسافران در صورت ناتوانی از طی‌الارض و ناچاری از حضور در اتوبوس و تاکسی و مترو، برای اندازه‌گیری فاصله حداقل یک‌ ونیم متری با دیگران، باید حتماً خط کش همراه داشته باشند. در صورت عدم دسترسی به خط کش، شایسته است از متر خیاطی استفاده کنند.
در صورت حضور هرگونه ویروس کرونا در مراکز عمومی، ویروس منحوس مذکور موظف است ظرف ۲۴ ساعت مکان خود را ترک کند و در راستای ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی به پناهگاه برود. در صورت هرگونه سرپیچی نامبرده، مردم موظ‌ف‌اند در اسرع وقت مراتب را در اولین پست توییتری گزارش دهند و لایک بگیرند.
جهت حفظ سفت‌وسخت پروتکل‌های بهداشتی، صداوسیما در راستای استمرار اصل “درخانه بمانیم” موظف است در خیابان‌ها و معابر کمین کرده و یقه رهگذران را گرفته و آن‌ها را به خاطر رفتن سرِکار و یا مسافرکشی مؤاخذه نموده و محض تنبیه، میکروفن را تا حلق در دهانشان فرو کند.
دانشمندان برجسته ایرانی موظفند ظرف ۲۴ ساعت خبر کشف و اختراع و تولید و توزیع انواع و اقسام واکسن‌ها و داروهای سنتی و صنعتی مبارزه با کرونا را (ولو شده از طریق خواب‌نما شدن) در اختیار صداوسیما قرار دهند و بدین‌وسیله جهانیان را از نگرانی برهانند.
جهت ایجاد لحظات شاد و مفرح در زندگی مردم، ویروس کرونا موظف است به نمایندگی از صداوسیما سراغ بی‌خانمان‌ها و باخانمان‌های ساکن نیویورک و گینه‌ بیسائو و هونولولو و سایر نقاط کره ارض رفته، آن‌ها را به مقادیر قابل‌توجهی زابرا کند.
بقیه تصمیمات با عادی‌تر شدن شرایط ظرف ساعت‌های آینده به سمع و نظر مردم بیدار و آگاه و خوبمان خواهد رسید./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا