اجتماعیاستانیتهران

نصب برچسب رعایت فاصله فیزیکی در نانوایی‌ها و دستگاه‌های خودپرداز

خبرمهم: شهردار منطقه۱۳ گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا، در مناطق شهر تهران، برچسب هایی در ورودی های نانوایی های این منطقه و دستگاه های عابر بانک به منظور رعایت فاصله مناسب بین شهروندان نصب شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه۱۳ گفت: با توجه به بخشنامه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی بین افراد و ابلاغیه شهرداری تهران در این خصوص و تمهیدات و برنامه ریزی صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه۱۳ برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طی طرحی ابتکاری و برای اولین بار در مناطق شهر تهران ، برچسب هایی در ورودی های نانوایی های این منطقه و دستگاه های عابر بانک به منظور رعایت فاصله مناسب بین شهروندان نصب شد.

وی اجرای طرح فاصله فیزیکی و اجتماعی را گامی مهم در کاهش شیوع بیماری کرونا اعلام کرد و افزود: این طرح در حال حاضر با نصب برچسب در ورودی هشت نانوایی محله امامت این منطقه با همکاری شورایاری این محله و شهرداری ناحیه ۳ آغاز شده است.

گفتنی است، این طرح صبح روز گذشته، جمعه‌ پانزدهم فروردین ماه در دیگر نانوایی ها این منطقه ادامه یافت که با ضد عفونی این اماکن همراه بود./مهر

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا