اجتماعیاستانیاصفهانتبریزتهرانحوادثخراسانسلامتفارسقممازندران

کاهش ۶۵ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای در نوروز امسال

خبرمهم: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در سطح شهرها و جاده‌ها شاهد کاهش ترددها هستیم.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم،  سردار “حسین اشتری” در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید به مردم عزیز اظهار کرد: خوشبختانه با رصدهای صورت گرفته از دوربین‌های این مرکز و دریافت گزارش‌ها از سطح کشور، در هیچ نقطه‌ای تجمعی وجود ندارد و ترددها در سطح شهرها و جاده‌ها به طور چشمگیری کاهش داشته است که امیدواریم این روند تا پایان امروز و حتی روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: تلفات و تصادفات جاده‌ای از ۲۵ اسفند تا پایان روز گذشته حدود ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته در همین مدت کاهش یافته که این روند نشان دهنده رعایت مردم و اهتمام آنها به انجام توصیه‌ها، پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ارائه شده از سوی پلیس و نیز ستاد ملی مقابله با کرونا است.

سردار اشتری در رابطه با تعداد معدودی از شهروندان که به توصیه‌ها توجه نمی‌کنند، گفت: با مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا برای این افراد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی و درصورت بی‌توجهی به تذکرات پلیس، توقیف یک ماهه خودرو در دستور کار خواهد بود.

فرمانده ناجا در پایان از همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه مردم فهیم و بافرهنگ کشور با درک شرایط موجود برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان نقش بسزایی در شکستن زنجیره انتقال کرونا ایفا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار اشتری در این بازدید از طریق ویدئو کنفرانس با چندین استان ارتباط برقرار و ضمن دریافت گزارش‌های آنها توصیه و دستورهای لازم را به آنها صادر کرد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا