اجتماعیاستانیتهران

۱۸ بیمارستان در تهران بیماران کرونا را پذیرش می‌کنند

خبرمهم: کولیوند گفت: برای پذیرش بیماران ویژه کرونا، در تهران ۱۸ بیمارستان، پذیرش بیماران را انجام می‌دهند

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در خصوص آخرین اقدامات اورژانس کشور جهت پیشگیری از بیماری کرونا گفت: دستورات پیشگیرانه‌ از طریق وزارت بهداشت به اورژانس کشور ابلاغ شده است تا به اطلاع عموم افراد جامعه برسانند.

او افزود: سازمان اورژانس کشور تیم‌های عملیات ویژه خود را جهت پیشگیری این ویروس در حالت آماده‌باش قرار داده و به طورکلی در تهران حدود ۵۰ آمبولانس و همچنین ۵۲ تیم اختصاص داده شده است و با تجهیزات کاملاً مجهز حضور دارند.
کولیوند بیان داشت: در هر استان و شهر بیمارستان خاص بیماران کرونا مصوب شده است که برای پذیرش بیماران ویژه کرونا، به طور کلی در تهران ۱۸ بیمارستان، پذیرش بیماران را انجام می‌دهند که در میان آنها چند بیمارستان در سطح اول ما هستند که کارها را به نحو مطلوب‌تری انجام می‌دهند.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۲ بیمارستان نظامی هاجر و بعثت در اختیار وزارت بهداشت است که در صورت ضرورت از آنها استفاده می‌کنیم، خوشبختانه تمام دستگاه‌ها همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند و خوشبختانه تعدادی از بیماران که بالغ بر ۳۰ بیمار مشکوک به کرونا بوده‌اند در استان قم مداوا و ترخیص شده‌اند.
او متذکر شد: جلسات روزانه وزارت بهداشت با ارگان‌های ذی‌ربط صورت می‌گیرد. به امور زندان‌ها، مترو، راه آهن، هواپیمایی، دستورالعمل صادر و ابلاغ شد تا پیشگیری لازم انجام شود.
کولیوند در ادامه گفت: شست‌وشوی مرتب و مکرر دست‌ها ۲۰ تا ۳۰ ثانیه با مایع و صابون و همچنین استفاده از ماسک می‌تواند از بروز بیماری کرونا در کشور پیشگیری کند، به طور کلی این موضوع یکی از پیشگیری‌های ارزان قیمت و صد در صد موثر است./خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا