اجتماعیاستانیتهرانسلامت

کشف یک میلیون عدد ماسک احتکار شده در تهران

خبرمهم: در چند روز اخیر بیش از یک میلیون عدد ماسک‌هایی که احتکار شده بودند و همچنین بصورت غیر بهداشتی و اصولی تولید شده بودند جمع آوری شده است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  سردار حسین رحیمی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و سو استفاده برخی افراد فرصت طلب از شرایط موجود و در مواردی تولید ماسک‌های غیر بهداشتی، در این خصوص اظهار کرد: گشت‌های پلیس امنیت اقتصادی، پلیس امنیت عمومی، پلیس پیشگیری و آگاهی بصورت فعال در سطح تهران فعال هستند و با هر نوع احتکار لوازم و وسایلی که در این زمینه مورد نیاز هستند از جمله ماسک و مواد ضد عفونی کننده برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به کشف دو واحد تولیدی غیر مجاز ماسک‌های تقلبی، عنوان داشت: در چند روز اخیر بیش از یک میلیون عدد ماسک‌هایی که احتکار شده بودند و همچنین بصورت غیر بهداشتی و اصولی تولید شده بودند جمع آوری شده است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد افراد فرصت طلب از شرایط سو استفاده کنند و عرصه را برای مردم و شهروندان سخت و مشکل نمایند، بیان داشت: در طی دو روز گذشته همکاران من در پلیس‌های مختلف ضمن پلمپ دو کارگاه ساخت ماسک‌های غیر بهداشتی و غیر مجاز اقدام به جمع آوری هزاران عدد مواد ضد عفونی کننده کرده اند.

وی در خصوص برخورد با توزیع کنندگان ماسک‌های غیر بهداشتی، بیان داشت: با افرادی که در سر چهار راه‌ها و مکان‌های دیگر اقدام به توزیع ماسک‌های غیر بهداشتی می‌کنند برخورد خواهد شد./مهر

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا