اجتماعیاستانیاصفهانتبریزتهرانخراسانفارسقممازندران

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ وضعیت هوا در ۱۴ دی/ سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور فعال است

خبرهای فوری: براساس نقشه‌های هواشناسی امروز سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور به جز جنوب سیستان و بلوچستان فعال است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری،  براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور به جز جنوب سیستان و بلوچستان و مناطق جنوبی هرمزگان فعال است که گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود و در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف و در مناطق جنوبی با احتمال بارش تگرگ است. شدت بارش در استان‌های فارس، چهار محال و بختیاری، بوشهر، کهگیلویه و بویر اجمد، شمال و شرق خوزستان و نیمه غربی کرمان است.

روز یکشنبه با حرکت شرق سوی این سامانه، بارش در نیمه شرقی کشور و در شرق سواحل فعال می‌شود و در جنوب کرمان، جنوب فارس، شمال سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش شدت بیشتری خواهد داشت.

روز دوشنبه فعالیت سامانه تنها در جنوب شرق کشور است که در این مناطق همراه با بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و بتدریج در اوایل شب این سامانه از کشور خارج می‌شود.

افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا به شهرهای صنعتی باز می گردد

روز سه شنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا می‌شود. همچنین از بعدازظهر این روز سامانه‌ای از شمال غرب وارد کشور می‌شود و بارش برف و باران در آذربایجان غربی و کردستان آغاز می‌شود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا