استانیحوادثخراسان

زمین لرزه ۵.۸ ریشتری سنگان را لرزاند/ اکیپ‌های ارزیابی و امداد به منطقه اعزام شدند

خبرهای فوری: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۸ ریشتر، مرز استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی را لرزاند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۸ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین حوالی سنگان در مرز استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی را لرزاند.

گزارش مقدماتی این زمین‌لرزه حاکی از آن است که؛ محل وقوع آن مرز استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی – حوالی سنگان به وقت محلی: ۱۳۹۸/۱۰/۱۲، ۰۷:۵۹:۰۴  بوده است.

هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده است

مدیرکل بحران استان خراسان رضوی گفت: اکیپ‌های ارزیابی و امداد به منطقه زلزله‌زده خراسان رضوی اعزام شدند.

تاکنون هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده است.

زلزله در شهرستان های زیرکوه و قاین هم احساس شد

مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی نیز در این خصوص گفت: زلزله در شهرستان های زیرکوه و قاین هم احساس شده و تیم های ارزیاب از این شهرستان ها به روستاهای شمالی استان برای بررسی خسارت های احتمالی اعزام شده اند و تا کنون خسارتی گزارش نشده است.

نزدیک‌ترین شهرها به محل وقوع زلزله؛ ۴۱ کیلومتری سنگان (خراسان رضوی)،  ۴۷کیلومتری نشتیفان (خراسان رضوی) و۵۶ کیلومتری حاجی آباد (خراسان جنوبی) و نزدیکترین مراکز استان؛ ۱۶۵ کیلومتری بیرجند و ۲۶۲ کیلومتری مشهد است.

سنگان همچنان می لرزد / ثبت دو پس لرزه

در پی وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۵.۸ ریشتر در منطقه سنگان مرز بین خراسان رضوی و جنوبی که در ساعت ۷ و ۵۹ دقیقه صبح امروز رخ داده است تا کنون دو پس لرزه به بزرگی ۳.۷ ریشتر در ساعت ۸ و ۵۳ دقیقه و زمین لرزه ۲.۶ ریشتر در ساعت ۸ و ۲۸ دقیقه امروز نیز رخ داده است./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا