اجتماعیاستانیتبریزخراسانسلامت

کدام مدارس فردا تعطیل هستند؟

خبرهای فوری: به دلیل بروز آنفلوآنزا و برودت و سردی هوا، مدارس برخی استان‌ها فردا شنبه ۱۶ آذر تعطیل هستند

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، طی یک هفته گذشته شاهد موج بروز آنفلوآنزا در کشور بودیم که این امر باعث شده است تعداد زیادی از مردم جان خود را نیز از دست بدهند. مدارس و دانش آموزان نیز از ابتلا به این بیماری مستثنی نبودند، به گونه‌ای که دو تن از معلمان در سیستان و بلوچستان به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند و به همین دلیل مدارس برخی استان‌های کشور فردا شنبه ۱۶ آذر تعطیل شده است و مدارس برخی استان‌ها نیز به دلیل برودت و سردی هوا تعطیل شده است که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت.

مدارس اردبیل فردا تعطیل است

روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۶ و ۱۷ آذرماه ۹۸ به دلیل برودت هوا و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری در مدارس، کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر در سطح مدارس استان اردبیل تعطیل است.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان تا یکشنبه

داوود گلی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزا تمامی مدارس سیستان‌و‌بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی از روز پنجشنبه ۱۴ لغایت یکشنبه ۱۷ آذرماه به مدت چهار روز تعطیل اعلام شده است و شروع فعالیت مدارس در سراسر استان از روز دوشنبه ۱۸ آذر خواهد بود.

تعطیلی مدارس فریمان لغو شد

روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، طبق تصمیم اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تعطیلی مدارس شهرستان فریمان در روز شنبه ۱۶ آذر ماه لغو شده و مدارس این شهرستان مطابق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

در صورت نیاز به تعطیلی موردی مطابق دستورالعمل ارسالی از سوی این اداره کل و با هماهنگی شورای آموزش و پرورش شهرستان اقدام خواهد شد.

گفتنی است؛ پیش از این اعلام شده بود مدارس این شهرستان به دلیل جلوگیری از شیوع آنفوآنزا در روز شنبه ۱۶ آذر ماه تعطیل است.

تعطیلی تمام مدارس شهرهای بوکان و شاهین دژ در روز شنبه

بر اساس اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز شنبه ۱۶ آذر تمامی مدارس شهرهای بوکان و شاهین دژ به دلیل آلودگی هوا و کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزا تعطیل است./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا