اجتماعیاستانیاقتصادیتهرانفرهنگی

خروش انقلابی در استان تهران؛ صف مردم جدا شد/برگزاری راهپیمایی در رباط کریم پاکدشت و اسلامشهر

خبرهای فوری: مردم شهرستان های رباط کریم، اسلامشهر و پاکدشت با حضور در راهپیمایی محکومیت آشوب های اخیر ضمن حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری،‌  گروه استان ها: مردم مومن و خداجوی استان تهران بار دیگر خروشیدند، تا به همگان ثابت کنند، هرگز در برابر توطئه های اشرار و آشوبگران ساکت نخواهند ماند و برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی با جان و دل ایستادگی خواهند کرد.

صبح پنج شنبه مردم شهرستان های رباط کریم، اسلامشهر و پاکدشت به میدان آمدند، تا با مشت های گره کرده پاسخ اغتشاشات روزهای گذشته را بدهند، روز گذشته و در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت وطن نیز مردم شهرستان های ملارد و شهریار به صحنه آمده بودند.

مردم بصیر استان تهران علی رغم برخی گلایه های اقتصادی از دولتمردان، با حضور حداکثری خود نشان دادند، تا پای جان پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و هرگز از شورش و آشوب حمایت نخواهند کرد.

به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، جمعه و شنبه نیز شاهد برپایی راهپیمایی های با شکوه در محکومیت اغتشاشات در شهرستان های قدس، فیروزکوه، قرچک، شمیرانات، ری و ورامین و دماوند خواهیم بود.

شهرداری رباط کریم از ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه محل حضور زن و مرد، پیر و جوان و خیل عاشقان ولایت بود، که با یک صدای واحد حمایت خود از امنیت کشور را فریاد زدند و بر تداوم حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در انتهای این راهپیمایی در چهارراه مصلی رباط کریم قطعنامه‌ای در محکومیت آشوب های اخیر و لبیک به بیانات مقام معظم رهبری قرائت شد.

صف منتقدان از آشوبگران و برهم زنندگان نظم عمومی جدا است

امام جمعه رباط کریم که در جمع راهپیمایان حضور داشت  اظهار کرد: حضور امروز مردم قدس به خوبی نشان داد، که راه انقلاب و دفاع از ولایت همچنان ادامه دارد و ملت ایران در تمام برهه های حساس با قوت از انقلاب، نظام و اسلام دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام حسن ترابی از صبوری مردم در خصوص اصلاح قیمت بنزین تقدیر کرد و گفت: برخی از افراد نسبت به اصلاح قیمت بنزین ممکن است، گلایه داشته باشند، اما صف منتقدان از آشوبگران و برهم زنندگان نظم عمومی جدا است.

وی با بیان این که ملت ایران همواره از صحنه های امتحانات سخت سربلند بیرون آمدند، افزود: از مسئولان انتظار داریم، برای کاهش تورم و افزایش رفاه و وضع معیشت مردم تلاش بیشتری کنند.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی مشابهی نیز در شهر جدید پرند، از توابع شهرستان رباط کریم در محکومیت آشوب های اخیر و حمایت از انقلاب اسلامی برگزار شد.

حضور مردم اسلامشهر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان است

همچنین شاهد برگزاری راهپیمایی پرشور دیگری صبح روز پنج شنبه در شهرستان اسلامشهر بودیم، جایی که مردم بصیر و همیشه در صحنه اسلامشهر از ساعت ۱۰ صبح از میدان باغ فیض به سمت خیابان ۲۰ متری امام خمینی(ره) با سردادن شعارهایی همچون « هیهات من ذله» ، « مرگ بر آمریکا» ، « اسلامشهری بیدار است از آشوبگر بیزار است» ، « مرگ بر آشوبگر» و … راهپیمایی کرده و اقدامات اخیر تعدادی از آشوبگر در برخی از مناطق کشور را به شدت محکوم کردند.

اسلامشهری ها در این راهپیمایی خودجوش و مردمی با مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل(ره) تجدید بیعت کرده و نسبت به اغتشاشات اخیر انزجار خود را نشان دادند.

فرماندار اسلامشهر در حاشیه این راهپیمایی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، دشمنان و آشوبگران بود و سبب تقویت انسجام ملی حول محور نظام اسلامی و ولایت فقیه شد.

مسعود مرسلپور به نقش راهپیمایی امروز مردم اسلامشهر در تقویت وحدت ملی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مردم اسلامشهر همواره مدافع نظام و رهبری فرزانه انقلاب بودند و امروز نیز این راهپیمایی با شکوه به خوبی این حمایت را نشان داد.

پاکدشتی ها فرصت سوء استفاده به آشوبگران نخواهند داد

پاکدشت، شهرستان دیگری بود، که امروز شاهد برگزاری راهپیمایی با شکوه در استان تهران بود و مردم مومن و خداجوی این شهرستان که به ولایتمداری و دفاع از نظام و انقلاب شهره هستند، به صحنه آمده و به بیانات مقام معظم رهبری لبیک گفته و از اقتدار و امنیت کشور دفاع کردند.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی که در هوای سرد پاکدشت به خیابان آمده بود، با بیان این که صف ملت از صف اشرار جدا است، افزود: دشمن به خیال خام خود می خواهد، بین ملت و نظام جدایی بیاندازد، اما هرگز موفق نخواهد شد.

علی اکرامی نیا اضافه کرد: خوشبختانه مردم بصیر و انقلابی پاکدشت در این آشوب های اخیر دخالتی نداشتند، البته این بدان معنا نیست، که ناراحتی و یا گلایه ای از گرانی بنزین ندارند، خیر، اما هرگز فرصت سوء استفاده به آشوبگران نخواهند داد.

تجمع حمایت از امنیت و اقتدار کشور در پاکدشت در میدان آزادگان این شهرستان برگزار و در پایان قطعنامه ای در حمایت از انقلاب اسلامی قرائت شد و با تکبیر شرکت کنندگان مورد تایید قرار گرفت.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا