اجتماعیاستانیاقتصادیتهران

ساختمان‌های بالای ۱۲ طبقه هنوز عوارض ایمنی نمی‌دهند

خبرهای فوری: عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه اخذ عوارض ایمنی از ساختمان‌ها بالای ۱۲ طبقه گفت: این عوارض باید به حساب آتش نشانی واریز شود

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری در طول سال ۸۸۵ میلیارد تومان از منابع خود را بابت هزینه‌های جاری و خرید تجهیزات به آتش نشانی اختصاص می‌دهد، گفت: از این میان ۱۰۷ میلیارد تومان آن فقط بایت خرید تجهیزات است که علی رغم کار‌های خوبی که برای خرید بالابر‌ها شده، ولی این تعداد کفاف وضعیت شهر تهران را نمی‌دهد.

او خاطر نشان کرد: شورا به دنبال این است که علاوه بر بودجه‌ای که مصوب می‌کند منابع دیگری را هم به شهرداری اختصاص دهد که هنوز مشخص نیست از چه محل‌هایی می‌تواند این کار را انجام دهد.

فراهانی ادامه داد: مهمترین مسئله بحث تبصره قانون مصوب سال ۷۵ شوراست که در آنجا پیش بینی شده بود از ساختمان‌های ۱۲ طبقه به بالا عوارض ایمنی گرفته شود و این عوارض برای خرید تجهیزات آتش نشانی مستقیما به حساب سازمان آتش نشانی واریز شود.
عضو شورای شهر تهران در پایان اظهار کرد: متاسفانه این کار هنوز اجرایی نشده و امیدواریم که شهرداری هر چه زودتر آن را اجرایی کند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا