تبریزحوادث

هلال احمر، بعد از ۴ روز از سرقت آمبولانس لندکروزش مطلع شد!

خبرهای فوری: آمبولانس هلال احمر آذربایجان غربی روز جمعه هشتم شهریور به سرقت رفت. شایان ذکر است که خودرو در محوطه پایگاه پارک بوده و سارقان با بریدن زنجیری که در پایگاه با آن قفل شده بود به داخل محوطه آمده و خودرو را سرقت کرده اند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری،پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر عصر امروز سه شنبه ۱۲ شهریور در خبری نوشت:  جمعه هشتم شهریور خودروی آمبولانس تویوتا لنکروز هلال احمر آذربایجان غربی از محوطه پایگاه امدادی «برده رشان» میاندوآب سرقت می‌شود.

خودرو در محوطه پایگاه پارک بوده و سارقان با بریدن زنجیری که در پایگاه با آن قفل شده بود به داخل محوطه آمده و خودرو را سرقت می‌کنند. هلال احمر استان مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی و … اطلاع داده و در حال پیگیری برای یافتن خودروی سرقتی است.

به علاوه هلال احمر استان از افراد آشنای محلی نیز برای جست و جوی منطقه کمک گرفته است و مکاتبات لازم در این زمینه با استانداری انجام شده است.

از آنجا که در این منطقه از خودروهای تویوتا برای قاچاق کالا استفاده می‌شود، سرقت چنین خودروهایی و استفاده از لوازم آن با چنین اهدافی دور از تصور نیست.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا