اجتماعیاستانیقم

با نسلی مواجهیم که از برکات انقلاب بی خبر است

خبرمهم: باید در برابر این گلایه ها تحمل خود را بالاتر ببریم، زیرا همین مردم تا کنون انقلاب را حفظ کرده و با حضور همیشگی در میدان ها حفاظت خواهند کرد.

فرماندار قم گفت: امروز با نسلی مواجهیم که از وضعیت گذشته کشورمان و دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و پیشرفت های چشمگیر که مدیون انقلاب بوده، بی خبر است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، مرتضی حیدری عصر یکشنبه در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی رؤسای کارگروه های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: ما در سالهای پس از انقلاب اسلامی در ارائه گزارش درست به مردم از خدمات و اقدامات ارزشمند نظام، سستی و غفلت کرده ایم.

وی با بیان اینکه باید در ارائه دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی، شیوه نوین را برگزیده و با جدیت اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: در شرایطی که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم با مشکلاتی مواجه است، باید در برابر کسانی که برای دیدن و شنیدن برکات انقلاب کور و کر شده اند، روشنگری کنیم.

فرماندار قم در پایان بر ضرورت ایستادگی در برابر هجمه های فکری و فرهنگی دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: بخش ها و شهرهای استان قم باید خودشان وارد عمل شده و برای نشان دادن پیشرفت های چشمگیر در منطقه خود، کارهای تبلیغی انجام دهند.

در برابر گلایه های مردمی تحمل خود را بالاتر ببریم

حجت الاسلام علی مظفری با بیان اینکه ممکن است با توجه به شرایط اقتصادی، برخی گلایه های مردمی هم وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید در برابر این گلایه ها تحمل خود را بالاتر ببریم، زیرا همین مردم تا کنون انقلاب را حفظ کرده و با حضور همیشگی در میدان ها حفاظت خواهند کرد.

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی رؤسای کارگروه های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسؤولان دستگاههای اجرایی و نهادهای مردمی و انقلابی در مصلای شهر مقدس قم برگزار شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا