اجتماعیاستانیتهرانحوادث

۲ کودک گمشده ورامینی بعد از ۴۱ روز به آغوش خانواده بازگشتند

خبرمهم: رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران گفت: با پیگیری و تلاش بی وقفه پلیس ۲ کودک بعد از ۴۱ روز بی خبری به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ مجید محمدی در خصوص خبر فوق بیان کرد: ۱۳ تیر ماه سال جاری در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه دو دختر ۱۰ و ۵ ساله و دارای نسبت فامیلی در شهرستان ورامین پس از گذشت چند ساعت بازی کردن در کوچه دیگر به منزل بازنگشته و گمشده اند با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده مفقودیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی تخصصی موقعیت مفقودی این دو کودک و تحقیقات محلی و پایش دوربین های مدار بسته پی بردند که آنها مسافت ۳ کیلومتری را طی کرده و سوار یک دستگاه سواری پراید با پلاک نامشخص شده اند که راننده این خودرو جهت کمک، آنها را به منطقه دولت آباد تهران برده و تحویل مرکز بهزیستی داده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: با تلاش پلیس این دوکودک بعد از گذشت ۴۱ روز در شیرخوارگاهی که تحت پوشش اداره بهزیستی تهران بود، پیدا شدند.

وی تصریح کرد: والدین این کودکان که از پیدا شدن فرزندانشان بسیار خوشحال و خرسند شده بودند از تلاش های پلیس تشکر و قدردانی کردند.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران به والدین توصیه کرد: هنگامی که کودکان آنها از منزل خارج می شوند هرگز از آنها غفلت نکرده و همچنین به کودکان خود آموزش دهند در این گونه مواقع حتما از پلیس کمک بخواهند./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا