اجتماعیاستانیتهرانسلامت

دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۶۸۰ خرده فروش و معتادمتجاهر در پایتخت

خبرمهم: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران بزرگ از دستگیری ۱۷۱ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۵۱۵ معتاد متجاهر در اجرای طرح امنیت محله محور در محلات شهر تهران خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه اجرای این طرح گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه و نیز مطالبات مردمی و ساکنان شهر تهران از حدود ۱۰ روز پیش طرح امنیت محله محور را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی و توجیهی این طرح قبل از آغاز آن انجام شد، ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده عملیات خود را در سطح شهر تهران به خصوص محلات مرکزی پایتخت به مرحله اجرا درآوردند و در جریان آن ۱۷۱ خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر را دستگیر کردند که از این افراد مقادیری موادمخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در مجموع زمان اجرای این طرح ۵۱۵ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده و برای درمان در اختیار نهادهای مسئول و کمپ‌های بازپروری قرارگرفتند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح اکیپ‌های پلیس پیشگیری نیز حضور و مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: در اجرای این اقدامات سه قاچاقچی عمده مواد مخدر نیز دستگیر شدند./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا