اجتماعیاستانیحوادث

اسامی حادثه‌دیدگان معدن گیلانغرب اعلام شد

خبرمهم: فرماندار گیلانغرب، اسامی هفت تن از حادثه دیدگان معدن قیرطبیعی (بیتومین) روستای «سرتیتان» این شهرستان را که شامل یک فرد فوت شده و ۶ فرد مصدوم است، اعلام کرد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم،  کوروش محمودیان روز جمعه  افزود: بر اثر گازگرفتگی در این معدن که ظهر امروز به قوع پیوست یکی از حادثه دیدگان به نام «جواد ثابتی» فوت کرد.

وی اظهار داشت: همچنین «کیومرث نجفی، محمدرضا شکری، محمد ملکی، عباس شاه ولیان، مسلم مرادی و اکبر منفرد» مصدومان این حادثه هستند.

فرماندار گیلانغرب گفت: حادثه دیدگان معدن به جزء اکبر منفرد که مهندس و اهل شیراز است، مابقی مصدومان اهل شهرستان گیلانغرب هستند.

او گفت: ۲ تن از مصدومان این حادثه به نام های کیومرث نجفی و محمد ملکی توسط ۲ فروند بالگرد هلال احمر از بیمارستان های قصرشیرین و گیلانغرب به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل شدند.

محمودیان اضافه کرد: یکی از مصدومان حادثه نیز به نام محمدرضا شکری هم اکنون در بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب بستری و تحت مداوا قرار دارد و مابقی افراد با حال عمومی خوب مرخص شده اند.

محمودیان ادامه داد: به محض وقوع این حادثه بالگرد هوایی و تیم امداد هوایی در محل بیمارستان گیلانغرب به منظور امداد رسانی به مصدومان استقرار یافت.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت ۳۲ معدن قیرطبیعی، گچ و آهک دارد که ۱۷ معدن آن فعال و ۷۵ درصد ذخیره قیرطبیعی کشور در گیلانغرب وجود دارد./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا