سیاسی

سه وزیر هفته آینده به مجلس می‌روند

خبرمهم: وزیران امور اقتصادی و دارایی، نیرو و راه‌ و شهرسازی هفته آینده در جلسات علنی مجلس حضور می‌یابند تا گزارشی از آخرین اقدامات و عملکرد وزارتخانه‌های تحت امر خود به نمایندگان ملت ارائه دهند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح یکشنبه در صحن علنی مجلس در مورد مسائل اقتصادی کشور و همچنین گزارش عملکرد رییسان سازمان‌های امور مالیاتی، بورس و اوراق بهادار و گمرک ایران از سازمان‌های متبوع خود را به نمایندگان مردم در نهاد قانونگذاری کشور ارائه خواهد کرد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو هم صبح روز چهارشنبه عملکرد و سیاست‌های کلان این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه تولید و صادرات انرژی را برای نمایندگان تشریح خواهد کرد.

محمد اسلامی وزیر راه‌وشهرسازی نیز روز چهارشنبه در مورد مسائل و موضوعات مبتلا به آن وزارتخانه در حوزه راه و شهرسازی به نمایندگان گزارش می‌دهد.
این در حالی است که عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی و محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه هفته گذشته با حضوردر جلسه علنی مجلس گزارشی از آخرین وضعیت دستگاههای تحت امر خود به نمایندگان ارائه کردند.

 این هفته همچنین قرار است گزارش شعب ۱۵‌گانه در مورد اعتبارنامه‌های ارجاعی به آنها در جلسه علنی بررسی شود./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا