اجتماعیاستانیاصفهانتبریزتهرانخراسانسیاسیفارسقممازندران

وزیر بهداشت: تا مهار کامل ‌کووید ۱۹‌ راه نسبتا دشواری را باید طی کنیم / لحظه‌ای نباید از شدت فعالیت‌ها بکاهیم

خبرمهم: وزیر بهداشت گفت: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید ۱۹؛ همگان باید راه نسبتا دشواری بپیماییم و براساس توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری، لحظه‌ای نباید از شدت فعالیت‌ها بکاهیم.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال پیامی از استاندار خراسان جنوبی به خاطر همراهی و همکاری ایشان، همکاران و نهادهای زیرمجموعه در اجرای طرح‌های پیشگیرانه در مقابل گسترش ویروس کرونا قدردانی کرد.

وی گفت: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید ۱۹؛ همگان باید راه نسبتا دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری، لحظه‌ای نباید از شدت فعالیت‌ها بکاهیم تا مبادا شعله‌ای جدید از بیماری دامنگیر شهر و یا استانی شود‌، مع‌الوصف آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنان که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند، افتخارآمیز بوده، جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان به دست نمی‌آمد.

وزیر بهداشت بیان کرد: ضمن تقدیر از همراهی های بی دریغتان، امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.

همچنین وزیر کشور در پیامی از استاندار و مسئولان استان خراسان جنوبی به سبب اجرای مطلوب طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اظهار کرد: اجرای  موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولان به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر است.

وی افزود: جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونینتان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان است، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید. /تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا