اجتماعیاستانیاصفهانتبریزتهرانخراسانسلامتسیاسیفارسقممازندران

سفر جهانگیری به استان‌های درگیر کرونا لغو شد

خبرمهم: سفر‌های برنامه‌ریزی شده معاون اول رییس‌جمهور به استان‌های خراسان رضوی، مازندران، گیلان اصفهان و قم که درگیر کرونا شده‌اند، لغو شد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، به در خواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در چارچوب پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت پرهیز از سفر به استانهای درگیر کرونا و لازم الاجرا بودن دستور العمل های آن ستاد، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور سفر خود به این استانها را لغو کرد.

وی قرار بود به استان‌های خراسان رضوی، مازندران و گیلان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری و همچنین به استان‌های اصفهان و قم سفر کند.

به گفته پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری اگرچه سفر معاون اول رییس جمهور به دلیل ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر کاهش ترددها و سفرهای درون و برون‌شهری لغو شد، اما جهانگیری روزانه و به طور مستمر پیگیر حل مشکلات و مسائل مختلف استانها برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با کرونا بوده و خواهد بود و دستورات لازم را برای تامین اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز آنها صادر خواهد کرد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا