اجتماعیاستانیسلامتسیاسیقم

در گفت‌وگو با روسای بیمارستان‌های قم لاریجانی در جریان روند درمان مبتلایان کرونا قرار گرفت

خبرمهم: رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با معاون بیمارستان کامکار و روسای بیمارستان‌های نکویی، شهیدبهشتی، شهدا، کودکان، علی بن ابی طالب(ع) و امام رضا(ع) قم از وضعیت آمادگی این بیمارستان‌ها در مقابله با کرونا و روند درمان مبتلایان به این بیماری اطلاع یافت و از خدمات صادقانه پزشکان و پرستاران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، علی لاریجانی همچنین در جریان این گفت‌وگوها میزان تجهیزات پزشکی، نیازمندی های کادر درمان و امکانات حفاظت فردی پزشکان‌ و پرستاران بیمارستان های قم را مورد بررسی قرار داد و از نحوه خدمت رسانی به بیماران بستری اطلاع حاصل کرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی همچنین  از بیمارستانخدماتی که طی هفته های گذشته توسط کادر درمان به مبتلایان این بیماری ارائه شده، قدردانی کرد و  توصیه های لازم را در خصوص پذیرش، رسیدگی های ویژه و آگاهی بخشی به همراهان بیماران به مسئولان و روسای مراکز درمانی قم یادآور شد.

در این گفت و گوها، دکتر نصرآبادی، شفیعی، فروغی، دامن پاک، اسحاق حسینی، رضایی و اسماعیلی، به ترتیب معاون بیمارستان کامکار و روسای بیمارستان های نکویی، شهیدبهشتی، شهدا، کودکان، علی بن ابی طالب (ع) و امام رضا(ع) قم گزارش های جداگانه ای از وضعیت تجهیزات و آمادگی پرسنل درمانی در  مقابله با بیماری کرونا به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا