اجتماعیسلامتسیاسی

فرمانده نیروی هوایی ارتش: تلاش جامعه پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا یادآور روزهای دفاع مقدس است

خبرمهم: امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده گفت: همت و تلاش جوانمردانه همکارانم در خط مقدم مبارزه با فراگیری ویروس کرونا، یادآور روزهای دفاع مقدس و رقم خوردن جلوه‌های شکوهمند ایثار و فداکاری است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، و به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در پیامی به پزشکان، پرستاران اظهار کرد: همکاران دلاورم در خط مقدم دفاع از سلامت جامعه،  تقارن روزهای دشوار و طاقت فرسای مواجهه با فراگیری بیماری کرونا با ایام ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام، مرا بر آن داشت تا در این مجال مختصر، تاسی عملی‌تان به سیره علوی برای دستگیری از دردمندان جامعه را ستوده و پیش تک تک شما فروتنانه سر تعظیم فرود آورم.

وی افزود: همت جوانمردانه پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی و خدمات بهداشتی کشورمان به‌ویژه شما همکاران عزیزم در خط مقدم مبارزه با فراگیری بیماری کرونا ویروس، یادآور روزهای دفاع مقدس و رقم خوردن جلوه‌های شکوهمند ایثار و فداکاری است.

امیر نصیرزاده گفت: گزارش‌های واصله و ملاحظات میدانی از عزم راسخ تان برای دفاع از هموطنان مان، موید این واقعیت است که سوگند مقدس سربازی، مرز و لباس نمی‌شناسد. آنچنان که دیروز نه چندان دور، خلبانان و کارکنان رزمی و فنی در خط مقدم دفاع از مرزهای سرزمین مادری مان در دفاع مقدس و پس از آن از حریم آل الله بودند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز، مرزهای دفاع مقدس، نبض به شماره افتاده امید بیمار و خانواده او و لباس مقدس جنگاوری در این میدان، خلعتی روشن به روشنایی باطن و ضمیر درخشان شماست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: این روزهای فراموش نشدنی با همه تلخی‌ها و دشواری‌ها سپری خواهد شد و مردم قدرشناس ایران بار دیگر حماسه جاودان‌تان را به خاطر خواهند سپرد، آنچنان که عملیات ۱۴۰ فروندی را، آنچنان که حمله به الولید را، آنچنان که شکوه عملیات دستگیری ریگی شرور را؛ و ما را آنچنان که قیصر شعر پارسی گفت به خاطر می‌آورند.

امیر نصیرزاده با بیان این بیت شعر افزود: «سراپا اگر زرد و پژمرده ایم،  ولی دل به پاییز نسپرده ایم»، «دلی سربلند و سری سر به زیر،  از این دست عمری به سر برده ایم».

وی تصریح کرد: فرخندگی ولادت مولی الموحدین را به شیرین کامی همرزمی و همسنگری با یاران فداکاری چون شما گرامی می‌دارم و با دریغ از اینکه تخصصی برای کمک و همراهی‌تان در این میدان دشوار ندارم، همواره قدرشناس همت بی‌چشم داشت و دعاگوی‌تان خواهم بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: رجاء واثق دارم در این مسیر، تهی دست از مدد حضرت ولی عصر (عج) و دعای مجیب رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت شریف ایران نخواهید بود./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا