سیاسی

شورای نگهبان، صلاحیت علی مطهری، محمود صادقی و الیاس حضرتی را تائید کرد؟

خبرهای فوری: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی درباره خبر تأییدصلاحیتش گفت: از این نوع خبرها زیاد است و بعید می‌دانم این خبر هم صحت داشته باشد. باید تا روز یازده بهمن صبر کرد. آن روز شورای نگهبان نظرش را اعلام می کند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، شورای نگهبان نظر خودش را درباره بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. نام علی مطهری، محمودصادقی و الیاس حضرتی در بین تأییدصلاحیت شدگان نبود. امروز خبری در شبکه‌های اجتماعی آمد که شورای نگهبان در بررسی مجدد نام این سه نماینده فعلی تهران را در فهرست تأیید صلاحیت شدگان قرار داد.

علی مطهری ضمن اعلام بی خبری از تأییدصلاحیت خود، الیاس حضرتی و محمود صادقی گفت: به ما چیزی نگفتند و خبری نرسیده است بنابراین اطلاعی ندارم.

وی درباره پیگیری این خبر از شورای نگهبان یادآور شد: خیر، طبق قانون شورای نگهبان تا ۱۱ بهمن پاسخ درخواست های بررسی مجدد را می دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از این نوع خبرها زیاد است و بعید می‌دانم این خبر صحت داشته باشد. باید تا روز یازده بهمن صبر کرد. آن روز شورای نگهبان نظرش را اعلام می کند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا