سیاسی

روحانی و ظریف به دشمن پاس گل ندهند

خبرهای فوری: نماینده مردم قم در مجلس گفت: آقای روحانی آقای ظریف بس کنید این روند تحقیر و پاس گل دادن به دشمن را. این هم گفتید مذاکره و برجام آخرش چی شد؟ آمریکا از برجام خارج شد، تحریم ها بیشتر شد، سردار بزرگ ایران زمین ترور شد، ملت ایران تهدید به حمله نظامی و تخریب 52 اثر فرهنگی شد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، احمد امیرآبادی فراهانی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه ۷ بهمن ۹۸) گفت: آقای ظریف وزیر خارجه در پاسخ سؤال اشپیگل آلمان که پرسیده بود آیا شما بعد از قتل سردار سلیمانی توسط ایالت متحده را منتفی می‌دانید؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گفته است خیر من هرگز این احتمال را منتفی نمی دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را بپذیرند.

وی افزود: برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی در کاخ سفید حضور دارد. دولت ترامپ می‌تواند گذشته خود را اصلاح کند.
جناب آقای ظریف شهادت مرد بزرگ ، ضامن امنیت مردم ایران و امت اسلامی منطقه چگونه اصلاح و جبران می‌شود. چند روز پیش فرمانده سپاه قدس را تهدید به ترور کردند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: آقای روحانی آقای ظریف بس کنید این روند تحقیر و پاس گل دادن به دشمن را. این هم گفتید مذاکره و برجام آخرش چی شد؟ آمریکا از برجام خارج شد، تحریم ها بیشتر شد، سردار بزرگ ایران زمین ترور شد، ملت ایران تهدید به حمله نظامی و تخریب ۵۲ اثر فرهنگی شد.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: مجلس طرح سه فوریتی داد تا عزت ملت ایران باقی بماند. این همه اصرار برای تحقیر ملی آن هم پس از بدرقه چندین میلیونی و انهدام پایگاه عین‌الاسد برای چیست؟

وی افزود: آقای ظریف، شما وزیر خارجه کجا هستید؟ اگر یک ذره خون ایرانی و غیرت ایرانی دارید هنوز چهلم شهید سلیمانی نشده است پس چرا پاس تسلیم و سازش می‌دهید؟ جناب آقای ظریف دوپهلو صحبت نکنید.!!

امیرآبادی خاطرنشان کرد: آقا فرمودند: سلیمانی یک مکتب است. ضمن اینکه برای جریان مقاومت یک مکتب است . برای مقامات جمهوری اسلامی نیز یک مکتب است مکتبی که دست یافتنی و سهل الوصول است محتاج اخلاص و غیرت دینی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه گرفتاریهای مردم به سبک زندگی مقامات در جمهوری اسلامی برمی‌گردد.

وی در پایان گفت: تذکرم به وزیر رفاه و تعاون و کار در خصوص قطع یارانه معیشتی افراد نیازمند، کارمندان، کارگران و کشاورزان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، آقای رئیس جمهور گفتند: مردم باید مطمئن شوند رای آنها کم و زیاد نمی شود، خب صندوقها دست وزیر کشور و فرمانداران و بخشداران شماست ، به چه کسی دارید می گویید؟ مجلس فعلی هم نوش جان شما و وزرای شما بود./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا