استانیاصفهانتهرانخراسانسیاسی

بازدید اعضای فراکسیون زنان از نمایشگاه ملی فولاد

خبرهای فوری: فریده اولادقباد، سیده فاطمه ذوالقدر، طیبه سیاوشی و سیده حمیده زرآبادی رییس و اعضای فراکسیون زنان مجلس در نمایشگاه ملی فولاد ایران حضور یافتند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، سیده فاطمه ذوالقدر در این باره گفت: در نمایشگاه ملی فولاد که با محوریت ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی برگزار شده، شرکت‌های بزرگ زنجیره آهن و فولاد از جمله فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، فولاد هرمزگان، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و بسیاری دیگر و همچنین تعدادی دیگری از تولیدکنندگان و تأمین کنندگان زنجیره فولاد حضور داشتند و ما در جریان مسائل موجود و انتظارات آنها از زبان نمایندگان شرکت‌ها قرار گرفتیم.
وی افزود: حضور فعال شرکت‌های تامین کننده دانش بنیان، استارت آپ ها و شتاب دهنده ها در حوزه بومی سازی که در یک سالن ویژه توانمندی های خود را ارائه داده بودند از موارد مورد توجه در این نمایشگاه بود. شرکت‌های دانش بنیان به عنوان بخش خصوصی با تولید ابزار صنعتیِ قابل رقابت در بازار بین‌الملل و ایجاد تحول در صنعت، خواستار حمایت دولت بودند.
نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: هنگامی که در این حوزه دولت در کنار نهادهای صنفی جهت بومی سازی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در صنعت حضور داشته باشد، برنامه ریزی و سیاست گذاری برای مسئولان دولتی و مسیر تولید برای شرکت‌ها، هموارتر می‌شود./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا