بین المللیسیاسی

ای‌بی‌سی نیوز: پایگاه‌های نظامی در داخل آمریکا هم آماده‌باش هستند

خبرهای فوری: یک شبکه آمریکایی از آماده باش پایگاه‌های نظامی ایالات متحده از جمله تأسیسات نظامی در شهر سن دیگو و بازرسی‌های شدید خبر داد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری،  به دنبال تحولات چند روز اخیر در خاورمیانه و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه ایران، پایگاه‌های نظامی آمریکا در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «ای‌بی‌سی نیوز» پس از اعلام ایران در زمینه پاسخ سخت به اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی، تدابیر امنیتی در پایگاه‌های نظامی آمریکا از جمله در شهر «سن دیگو» و پایگاه‌های «کمپ پندلتون»، «میرامار» و پایگاه دریایی «پوینت لوما» افزایش یافته و تمامی ترددها زیر نظر هستند.

بر اساس این گزارش، مقامات نظامی با هشدار در این زمینه از بازرسی تمام کارت‌های شناسایی و افزایش بازرسی خودروها در ورودی پایگاه‌ها خبر دادند. این مسئله اینک منجر به تأخیر در تردد در این مکان‌ها شده است.

مقامات پایگاه کمپ پندلتون در توییتر نوشتند: «به دلیل تدابیر امنیتی، مسافران با زمان انتظار طولانی‌تری برای ورود به این تاسیسات مواجه می‌شوند.»

به گفته منابع مطلع، در پایگاه دریایی پوینت لوما تنها دارندگان کارت‌های شناسایی نظامی اجازه ورود دارند.

وزارت خارجه آمریکا نیز از بیم پاسخ ایران، به شهروندان خود در برخی کشورهای جهان از جمله ترکمنستان،  عراق، تاجیکستان، کلمبیا، فیلیپین هشدارهای امنیتی صادر کرده است. /فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا