پویا بختیاری کیست و چرا کشته شد؟

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، پویا بختیاری فردی‌ست که در اغتشاشات آبان ماه در کرج توسط افراد ناشناس و با سلاح غیرسازمانی به شکل مشکوکی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است،
و حال گویا برخی از اعضای خانواده وی در این روزها به بهانه خون‌خواهی فرزندشان، با ضدانقلاب خارجی و تروریست‌های منافق همراه شدند و سعی در برهم زدن آرامش اجتماعی کشور و امنیتی کردن فضا دارند.
خانواده پویا بختیاری از قوم تُرک و اهل شهرستان ابهر هستند.
پویا بختیاری در خانواده‌ای با مشکلات مختلف فرهنگی و درون خانوادگی تربیت یافته، درحالیکه پدر خانواده تاکنون سه مرتبه ازدواج ناموفق داشته!
سوال اینجاست که چنین خانواده‌ای، با چه روئی از قوم ارزشمند بختیاری به بهانه کشته شدن فرزندشان سوء استفاده می‌کنند؟!
آیا اساسا این اقدام خانواده بی احترامی به هر دو قوم لُر و تُرک و سوء استفاده از مسایل قومی نیست؟!
برقراری ارتباط این خانواده با دشمنان مردم ایران، دشمنانی مثل سلطنت طلب های ورشکسته و فراری، تروریست های اقتصادی آمریکایی همچون پمپئو و امثالهم که در اِعمال بدترین تحریم ها علیه مردم ایران زمین ذره ای دریغ نکرده و نمی کنند، آیا خون خواهی ست؟!
بهتر نبود بجای این غوغاسالاری ها و دعوت به برهم زدن آرامش مردم و امنیتی کردن فضا، پاسخگوی لطمه و ایراد خسارت به اموال همشهریان که سرمایه عمر و جوانی خود را در اغتشاشات امثال شما و فرزندی که شما تربیت کردید، از دست دادند، میشدید؟!
آیا به غیر از این می توان تفسیر یا برداشت نمود که قصد دارند از این نَمَد کلاهی برای خودشون دست و پا کرده و وضعیت آشفته خانوادگی خود را ترمیم نمایند
دیگر بر همگان آشکار شده‌است که پویا بختیاری، محصول چه خانواده آشفته‌ای است!

خروج از نسخه موبایل