اجتماعیسیاسی

مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: اصولگرایان نمی‌توانند بیشتر از یک نانوایی را اداره کنند

خبرهای فوری: لاریجانی حذف نشده بلکه در انتخابات شرکت نمی‌کند/ بیشترین درآمد کشور از زمان کوروش به این سو، در دروان احمدی‌نژاد بوده است

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، جریان تندرو مانند اراذل و اوباش خیابانی هستند که خیابانها را مسدود می‌کنند. در واقع کار جریان تندرو و پایداری ها نیز بدین گونه است.

دوران ۸ ساله احمدی‌نژاد بوده که رسواترین دوران اصولگرایی در اداره اقتصادی کشور است،چراکه بیشترین فساد و بیشترین نابسامانی و بحران در مسائل اقتصادی در آن دوران رخ داد، در حالی که بالاترین رقم درآمدهای ایران از زمان کوروش به این سو، در دوران آقای احمدی‌نژاد بوده است.طبق جمله‌ای که امام(ره) فرمودند بعید می‌دانم بسیاری از این آقایان بتوانند بیشتر از یک نانوایی را اداره کنند!

در دوران احمدی‌نژاد به گونه‌ای بود که تصور می‌کردیم به تعبیری جهان گل و بلبل بوده و شرایط کشور مطلوب است. اگر اصولگرایان بخواهند حاکمیت، قوه مقننه و قوه مجریه را در اختیار گیرند در نتیجه آش همان آش و کاسه همان کاسه است.

لاریجانی در فرایندی تمایل ندارد در انتخابات شرکت کند در واقع از فضای سیاسی کشور دست کم از انتخابات مجلس آینده کناره‌گیری می‌کند. به عبارت دیگر کناره‌گیری لاریجانی مانندکنار رفتن ناطق نوری، مرحوم مهدوی کنی و مرحوم عسگر اولادی است.

 در نتیجه هر چه افراد معتدل و عاقل از جریان اصولگرایی فاصله گیرند، این جریان بی‌حال و افسرده اصولگرا، زودتر به سمت مرگ و نابودی خود حرکت می کند./برنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا