اقتصادیبین المللیسیاسی

توانمندی‌های دفاعی را هرگز متوقف نمی‌کنیم/ توان دفاعی ایران مذاکره‌پذیر و توقف‌پذیر نیست

خبرهای فوری: فرمانده کل سپاه گفت: هرگز در حوزه افزایش توانمندی‌های دفاعی نه متوقف می‌شویم و نه عقب‌نشینی می‌کنیم.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید طهرانی مقدم و شهدای هوافضای سپاه، درباره دستاورد‌های جدید دفاعی کشور اظهار کرد: آنچه درباره دستاورد‌های جدید نظامی در سپاه می‌توانم عنوان کنم این است که رشد توانمدی‌های دفاعی و صنایع نظامی تا حد زیادی پیشرفت داشته به همین جهت ورود تجهیزات پیشرفته به نیرو‌های ما نیز گسترش یافته که از رسانه‌ای کردن آن معذور هستیم.

او افزود: ما به ملت ایران این اطمینان را می‌دهیم که استعداد و ظرفیت نیرو‌های مسلح کشور و سپاه در حدی است که با هر دشمنی هرچقدر هم بزرگ باشد، مقابله خواهد کرد لذا ملت این اطمینان خاطر را داشته باشند و با آسودگی زندگی کنند چراکه ما قادر هستیم هر دشمنی را درهم بشکنیم.

سردار سلامی در پاسخ به سوالی در زمینه احتمال مذاکرات موشکی به دلیل تحریم‌ها علیه کشور گفت: هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ ما هرگز در حوزه افزایش توانمندی‌های دفاعی نه متوقف می‌شویم و نه عقب‌نشینی می‌کنیم، زیرا این موضوع جزء خطوط قرمز ماست پس موضوع توانمندی‌های دفاعی مذاکره پذیر، تعدیل پذیر، توقف پذیر و مهار پذیر نیست.

او در ادامه درباره شهادت فرماندهان مقاومت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و این که فرماندهان حماس و جهاد اسلامی حق دفاع از خود را دارند نیز اظهار کرد: حق دفاع مشروع برای ملت مظلوم فلسطین در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونسیتی همیشه وجود داشته و خواهد داشت، ولی باید نکته‌ای را اضافه کنم و آن اینکه رژیم صهیونیستی با این حرکات وحشیانه، خودش را گام به گام به پایان قطعی نزدیک می‌کند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: آستانه تحمل جهان اسلام کم کم در حال تمام شدن بوده و با ادامه شرارت‌های رژیم صهیونسیتی، زمینه‌هایی سقوط آن توسط خودشان فراهم می‌شود./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا