اجتماعیسیاسیفرهنگی

توهین نماینده تبریز به مادر مجری رادیو ورزش



جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. با سلام .
    خیلی جالبه سال ۸۳ درمقابل تیم آلمان سلام هیتلری فاشیستی تو تهران را داشتیم . اگر اینقدر به این مسایل حساسی داداش اونم یک نگاهی بکن .
    چرا فقط تراکتور و می بینید ؟ به کارهای ناشایستی که در پایتخت بر علیه فرهنگ آذربایجان یک نگاهی هم بکنید . هیچ قومی به اندازه ترک زبانان ایران علاقه مند ایران نیست . بهتره ریشه های این نوع حرکات و ببینیم کجاست و الکی شلوغش نکنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم .یاشاسین تر اکتور یاشاسین ایران

  2. همه اون کانال ها و رسانه هایی که چندین روز چشم دیدن عظمت ملت آذربایجان رو نداشتن و دهان یاوه گویشان رو باز کردن و هزار و یک جور اراجیف و توهین به ملت آذربایجان در فضای مجازی روا داشتن و در بوق و کرنا کردند، اینها اراجیفشان را که هم صدا با گروه های نجس تروریستی پژاک و دموکرات شدند. بد نیست قدری تاریخ این سرزمین را مطالعه کنند و شجاعت و رشادت آذربایجانی ها را در دفاع از میهن ببینند.
    ملت آذربایجان پاسدار خون شهدا و همیشه آماده تقدیم شهید به میهن اسلامی بوده و هست و خواهد بود.
    اما درخصوص جسارت این بیشعور خائن(مجری)، این گستاخ کجا بود وقتی چند ماه پیش پرچم ارمنستان را در استادیوم ها تکان میدادند و بر علیه آذربایجانی ها شعار میدادند، چرا کسی نبود رگ غیرتش بیرون بزنه و از هموطنان آذری دفاع کنه و این حرکت تفرقه اندازها را محکوم کند؟!
    اما عده‌ای که در اینجا کامنت گذاشتند و به مردم عزیز آذربایجان توهین کردند، ملت غیور آذربایجان همیشه سرافراز و سربلند بوده، هستند و خواهند بود و این قطره های کثیف در اقیانوس زلال ملت آذربایجان قادر نخواهند بود حتی لکه ای بوجود آورند.
    یاشاسن آذربایجان، یاشاسن آذربایجانلی

  3. ایران یک کشور واحده بدون درنظر گرفتن زبان وقومیت، همین افراد اگر همین کار را در ترکیه می کردند، می دیدند که تماشاگران ترک چه به روزشان می آوردند، ارزوی تجزیه ایران را باید به گور ببرند

  4. ایران زمین یک کشورواحده بدون در نظر گرفتن زبان وقومیت، همین عده اگر همین برخوردرادر ترکیه می کردند، میدیدندکه همون تماشاگران ترک چه به و شون می آور ند، تجزیه ایران رو باید به گور ببرند

    1. فاشیست کسی هست که به خود اجازه میده در تهران شعار برعلیه یک فرهنگ بزرگی میده به نام آذربایجان . از ۷۰۰۰ سال پیش این مردم برای ایران تاریخ سازی کردند و افتخار آفریدند . خاک تو سرتون که آب به آسیاب دشمن می ریزید . هیچ قومی تو ایران به اندازه ی ترک مردم عاشق ایران نیست . آیا تا بحال گروهگی از آذربایجان شکل گرفته که مشکل امنیتی ایجاد بکنه ؟ چرا اینقدر در دام انگلیس و غرب گرفتار شده اید ؟ بخدا قسم این مردم خیلی بزرگوارند و عاشق پیشه . خجالت بکشید و درو بر خودتون را نگاه کنید که این بحث های نژاد پرستانه چه آتشیی به پا نکرده .

  5. حق مجری بی شعوری که از پول همین ملت داره ارتزاق میکنه همینه . اینا مادرشون براشون مهمه؟؟؟؟ .
    ولی مادر شهدا انگار ارج و منزلتی نداره . مادرانی که در این چهل ساله چه ناملایماتی براشون گذشته ولی صداشون رو هم در نیاوردند . کسی که مادرش براش مهم نباشه کشورش هم براش مهم نیست .
    شهدای ایران و آدربایجان برای همه مردم ایران عزیز و مورد احترامند آقای مجری …..
    پس لطفا …. شو و انجرافی نرو .

  6. خبرنگار عمدی طوری صحبت میکرد تا باعث عصابانیت طرف مقابل بشه و زود اونو پرچم عثمان کنه. خبرنگار چه حقی داره در یک تریبون عمومی به عده‌ای کثیر توهین کنه و در نهایت محکوم کنه ، کسی که به جایگاهش آشنا نباشه وتوهین آمیز حرف بزنه جوابش توهین است، هر چند به این فردی توهینی نشد در مقابل توهین او.
    امیدوارم فارسها یا پارس ها جایگاه خودشون رو بدونند و باعث شعله ور شدن آتش زیر خاکستر نشوند که در این صورت تر و خشک باهم میسوزه و شروع کننده آنها هستند ولی پایان دادن دست آنها نخواهد بود.

  7. متاسفانه همیشه همین بودن ما زیاد بهشون احترام گذاشتیم ومتاسفانه احترام زیاد برای کسی که فهم و عقل نداره باعث دور برداشتن میشه

  8. ایشون مثل بعضی از همکاران شان که فارغ‌التحصیل مدارس ادب و تربیت دامداری‌های مستقر در مناطق انتخابیه شأن هستند اصولاً این نوع از حرف زدن را در مکالمات روزانه بکار می‌برند شما گذشت کنید ، حالا شاید بعد‌ها خدا خواست و شرایطی بوجود آمد که متوجه شأن کنند ، تا آن روز …

    1. چو دشنام گویی دعا نشنوی آقای مجری شما وقتی پرچم ارمنستان تو ورزشگاه دست به دست می چرخید چنین برنامه ای رو ترتیب داده بودی ؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا