روحانی در دانشگاه تهران: برجام مهم نیست/ هر روز لیست قیمت‌ها را می‌بینم

خبرهای فوری- سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران رسما آغاز شد.

سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در دانشگاه تهران رسما آغاز شد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، در مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در حال برگزاری است، دکتر غلامی وزیر علوم،‌ دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، اساتید، روسای دانشگاه‌ها و دانشجویان از مهمانان مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور حضور دارند.

در این مراسم روسای دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، وزیر علوم، یک استاد و یک دانشجو به نمایندگی از اساتید و دانشجویان کشور سخنرانی خواهند کرد.

تقدیر رئیس‌جمهوری از نفرات برتر آزمون سراسری

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری صبح یکشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور که در دانشگاه تهران برگزار شد، از نفرات برتر آزمون سراسری ۹۷ تقدیر کرد.

روحانی: هر روز لیست قیمت‌ها را می‌بینم

 

حجت الاسلام حسن روحانی در این مراسم اظهار کرد: این مراسم به عنوان احترام و کرنش در برابر علم، دانش، پژوهش و فناوری است و مخاطب این کرنش اساتید و دانشجویان عزیز ما هستند.

وی افزود: دانشگاه نقش بسیار مهمی در علم،‌ فرهنگ و در جامعه‌پذیری نسل جوان در انصباط و قانونمداری و در نقش مهارت‌هایی که دانشجویان از این محیط می‌آموزند،  دارد.

گزیده اظهارات رئیس جمهوری ایران در دانشگاه تهران:

 

 

در مقابل محل سخرانی رئیس جمهوری، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران تجمع اعتراضی داشتند.

 

* اعتراض لحظه آخری دختر دانشجو

 

یک دختر دانشجو درانتهای صحبت های رییس جمهور در دانشگاه تهران با فریادهای بلند ضمن انتقاد به حضور گزینشی دانشجویان اندک حاضر در سالن سخنرانی، از عدم اختصاص تریبون به دانشجویان و ممانت از حضور ایشان در داخل سالن انتقاد کرد.

خروج از نسخه موبایل