بین المللیسیاسی

اولین واکنش روسیه به توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران

خبرهای فوری: اولین واکنش روسیه به توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، «دیمیتری پولیانسکی» نماینده روسیه در سازمان ملل روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت که روسیه درباره اخبار منتشر شده از توقیف نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز نگران بوده و خواستار کاهش تنش‌ها شد.

پولیانسکی افزود، تا زمانی که جزئیات دقیق درباره این حادثه را نداند اظهار نظر بیشتری در این باره نخواهد کرد.

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: عصر امروز (جمعه ۲۸ تیر ) یک فروند نفتکش  انگلیسی با نام” “stena impero” هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

این اطلاعیه می افزاید : نفت‌کش مذکور پس از توقیف به ساحل هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی های لازم تحویل سازمان بنادر و دریانوردی شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. روسها کم بدتر از انگلیسی های پلید نیستند .همه سر و ته یک کرباس چرکینند . قدرت ایران در دریاهای جنوب باید باز گردانده شود . امریکا هم توان رزم با ایران را ندارد . همه باید متحد شوند تا کاری علیه ایران بکنند و این اراده و جرات در هیچکدام شان نیست .

  2. دمشون گرم.تا حالا هیچ کشوری مثل ایران جلوی این خبیث ها ایستادگی نکرده👊
    ان شاءالله ما پیروز این میدانیم✌

  3. دم سپاه گرم باید دهن این روباه پیر (انگلیس) رو لگد مال کرد کشور ما ضربه ها و زیانهای فراوانی از این روباه مکار دیده هر بلایی که سر انگلیس بیاریم کم آوردیم

  4. سلام بر سپاهیان خدا خداقوت سپاهیان اسلام انشاالله سایه سیدعلی بالای سر ماباشه تاسیلی محکمی بر دهن انگیس خبیث و آمریکا و اسرائیل خونخوارکثیف انگل زدین خدا یاورتان دلاوران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا