سیاسی

روایت منتجب‌نیا از دیدار با رهبری

خبرهای فوری: رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام سابق حزب اعتماد ملی درباره برخی خبرهای منتشر شده درباره دیدار چهره‌های اصلاح‌طلب با رهبری گفت: متاسفانه از سال ۸۸ به‌دلیل اتفاقاتی که افتاد ارتباط بین اصلاح‌طلبان و رهبری ضعیف شد و لازم بود این سد شکسته و ارتباط دوباره پیوند بخورد. البته خیلی‌ها در این باره تلاش کردند، اما موفق نشدند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، ما تلاشی کردیم و این توفیق نصیب ما شد و اجازه دادند که یک دیدار خصوصی شکل بگیرد و مطالبی را که به نفع کلیت جامعه و اصلاح‌طلبان بود را مطرح کردیم و به‌دنبال آن قرار شد ملاقات‌های دیگری نیز بتوانیم داشته باشیم، اما ارتباط به‌وجود آمده خیلی پررنگ نیست.وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو افزود: انتظار داشتیم اصلاح‌طلبان از روزنه به‌وجود آمده استفاده کرده و از این طریق مشکلات خود را حل کنند و این دریچه محدود را به یک دروازه تبدیل کنند اما متاسفانه برخی با برداشت غلط، جوسازی‌هایی کردند که در شأن آنان نبود.منتجب‌نیا ادامه داد: رهبری اجازه دادند که نامه‌ها و مکاتباتی بنویسیم و حتی اعتراض کنیم و همین که ایشان نامه‌های ما را بخوانند و مورد توجه قرار دهند حتی اگر جوابی هم دریافت نشود، کافی است و این یک امتیازی برای مجموعه اصلاح‌طلبان است. او با بیان جزئیاتی از دیدار خود با رهبری گفت: تسهیلاتی که برای محصوران صورت گرفته، به‌دنبال همین دیدار بوده است و این اقدام ما گشایشی برای کاهش محدودیت محصوران شد.

لزوم گفت‌وگوی اصلاح‌طلبان با شورای نگهبان

ازسوی دیگر محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران  بر ضرورت ارتباط بیشتر اصلاح‌طلبان با رهبری تاکید کرد و گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری، آقای جهانگیری واسطه ارتباط با رهبری شد و آقایان موسوی لاری و انصاری با رهبر انقلاب گفت‌وگوهایی داشتند. وی در گفت‌وگویی کهداشت درباره ضرورت ارتباط‌گیری اصلاح‌طلبان با نهادهای مهم انتخاباتی گفت: اصلاح‌طلبان باید مستقیما وارد مذاکره با شورای نگهبان شوند. /خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا