سیاسی

اخطار مجلس به “آذری‌جهرمی” درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در وزارت ارتباطات

خبرهای فوری: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اخطار مجلس به وزیر ارتباطات درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، سید جواد حسینی‌کیا عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰، سندی استعماری است که در حوزه‌های مختلف ورود کرده است، گفت: مطرح کردن مباحث فمنیستی، جنسی و زیر سوال بردن بحث جهاد از مواردی است که در این سند استکباری به آن اشاره شده است.

وی تصریح کرد: به طور مثال سند ۲۰۳۰ در حوزه ارتباطات می‌خواهد استفاده ابزاری کند تا جامعه را به سمت براندازی و ناهنجاری‌ها اجتماعی سوق دهد.

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه اسناد بالادستی در کشور وجود دارد که نیاز به اجرای این سند در کشور نداریم، اضافه کرد:طبق گزارشاتی که به دست نمایندگان رسیده است در برخی از وزارتخانه‌ها این سند در حال اجرایی شدن است که وزارت ارتباطات و وزارت آموزش و پرورش دستگاه‌های هستند که این سند را اجرایی کرده‌اند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه وزارت ارتباطات بخش توسعه‌ای این سند را اجرایی کرده است، اظهار داشت: البته مسئولان این وزارتخانه ادعا کرده‌اند که محتوا برای این وزارتخانه نیست، اگرچه مسئولان این وزارتخانه می‌توانند در بحث  زیرساخت و محتواها سرویس‌دهی بهتری داشته باشند.

حسینی‌کیا با بیان اینکه اخیراٌ با وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع درباره این موضوع جلسه‌ای را برگزار کردیم، گفت: اخطارهای نیز به آقای آذری جهرمی در این زمینه داده شد و وی قول داد برخی از روندها را اصلاح کند. /تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا